Google Drive

Google Drive for Work (stocare cloud si acces de pe orice dispozitiv, oriunde si oricand) include zeci de functii critice de securitate, concepute special pentru a va pastra datele in siguranta si sub control. Datele dvs. va apartin, iar instrumentele Google va permit sa le controlati, partajati si administrati. Reteaua centrelor de date Google ofera o securitate excepționala si garanteaza accesul sigur la datele dvs. de date de 99,9%, 24/7. Google Drive ofera companiilor instrumente puternice si usor de utilizat pentru a gestiona utilizatorii, dispozitivele, si a stabili permisiuni de partajare. Google Drive este utilizat de milioane de oameni acasa si la serviciu. Activitatea dvs. in Google Drive poate fi desfasurata de pe laptop, sau dispozitivele Android, iOS, indiferent daca sunteti online sau offline. Previzualizați peste 40 de formate populare de fisiere de pe Drive, inclusiv videoclipuri, imagini, documente Microsoft® Office, foi de calcul si PDF-uri, fara software sau costuri suplimentare. Puteti chiar edita fisiere Microsoft Word, PowerPoint si Excel pe web si pe dispozitive iOS si Android.

G Suite Enterprise

G Suite Enterprise este o solutie profesionala cu aplicatii si servicii cloud cu spatiu nelimitat de stocare pentru datele pe care le puteti accesa oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv (tableta, telefon, laptop). Creati si editati documente text, foi de calcul si prezentari de pe orice dispozitiv. Distribuiti fisiere cu colegii de echipa si lucrati in acelasi fisier in acelasi timp. Utilizati calendarele care pot fi distribuite pentru a programa cu usurinta intalnirile cu colegii de echipa. Calendarul se integreaza perfect cu Gmail pentru a raspunde la evenimente, Drive pentru atasarea fisierelor si Hangouts pentru a avea conferinte video. Adaugati cu usurinta utilizatori, gestionati dispozitivele si configurati setarile de securitate, astfel incat datele sa ramana in siguranta.

Aplicatii si servicii incluse:

  • Drive – stocare in cloud – capacitate nelimitata
  • Hangouts (pentru conferinte audio, video)
  • Gmail
  • Calendar
  • Docs
  • Sheets
  • Forms
  • Slides
  • Sites
  • Admin
  • Google+
  • Mobile
  • Marketplace
  • Google with Cloud Search
  • eDiscovery (util pentru continut juridic si previne pierderile de date ale circuitelor angajatilor)
  • Data loss Prevention for Gmail (impiedicati scurgerea datelor sensibile prin e-mailuri, cum ar fi numerele cardurilor de credit)
  • Data loss Prevention for Drive

G Suite Business

G Suite Business este o solutie profesionala cu aplicatii si servicii cloud cu spatiu nelimitat de stocare pentru datele pe care le puteti accesa oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv (tableta, telefon, laptop). Creati si editati documente text, foi de calcul si prezentari de pe orice dispozitiv. Distribuiti fisiere cu colegii de echipa si lucrati in acelasi fisier in acelasi timp. Utilizati calendarele care pot fi distribuite pentru a programa cu usurinta intalnirile cu colegii de echipa. Calendarul se integreaza perfect cu Gmail pentru a raspunde la evenimente, Drive pentru atasarea fisierelor si Hangouts pentru a avea conferinte video. Adaugati cu usurinta utilizatori, gestionati dispozitivele si configurati setarile de securitate, astfel incat datele sa ramana in siguranta.

Aplicatii si servicii incluse:

  • Drive – stocare in cloud – capacitate nelimitata
  • Hangouts (pentru conferinte audio, video)
  • Gmail
  • Calendar
  • Docs
  • Sheets
  • Forms
  • Slides
  • Sites
  • Admin
  • Google+
  • Mobile
  • Marketplace
  • Google with Cloud Search
  • eDiscovery (util pentru continut juridic si previne pierderile de date ale circuitelor angajatilor)

G Suite Basic

G Suite Basic este o solutie profesionala cu aplicatii si servicii cloud cu spatiu de stocare de 30 GB/utilizator pentru datele pe care le puteti accesa oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv (tableta, telefon, laptop). Creati si editati documente text, foi de calcul si prezentari de pe orice dispozitiv. Distribuiti fisiere cu colegii de echipa si lucrati in acelasi fisier in acelasi timp. Utilizati calendarele care pot fi distribuite pentru a programa cu usurinta intalnirile cu colegii de echipa. Calendarul se integreaza perfect cu Gmail pentru a raspunde la evenimente, Drive pentru atasarea fisierelor si Hangouts pentru a avea conferinte video. Adaugati cu usurinta utilizatori, gestionati dispozitivele si configurati setarile de securitate, astfel incat datele sa ramana in siguranta.

Aplicatii si servicii incluse:

  • Drive – 30 GB/utilizator stocare in cloud
  • Hangouts (pentru conferinte audio, video)
  • Gmail
  • Calendar
  • Docs
  • Sheets
  • Forms
  • Slides
  • Sites
  • Admin
  • Google+
  • Mobile
  • Marketplace

Office 365 Business

Servicii incluse:

Office 365 Business Premium

Servicii incluse: